הבנים שברו עוד שיא!

*אזהרה! הכתבה מכילה הרבה מספרים וסטטיסטיקות!".

לבנים יש עוד סיבה לשמוח מכיוון שהם שברו עוד שיא בזכות שירם החדש 'Drag Me Down', השיר הוא הסינגל שהגיע למקום הכי גבוה במצעד 100 השירים של בילבורד, Billboard, לשנת 2015!

שירם הראשון של הבנים מאלבומם החדש, אלבומם החמישי, נכנס למצעד לראשונה במקום השלישי, לאחר שירו של OMI, Cheerleader, שהיה במקום השני ולאחר השיר I Can't Feel My Face של The Weekend, שהיה במקום הראשון!

דראג

זו נקודת הפתיחה הכי גבוהה של כל סינגל שיצא השנה, הוא אפילו עקף את השיר 'Sugar' של הלהקה Maroon 5, שנכנס למקום השמיני במצעד 100 השירים של בילבורד, HOT 100. הסינגל  ששבר את השיא הזה בשנה שעברה הוא שירה של טיילור סוויפט, 'Shake it Off'.

ואם זה לא מספיק, לאחר שהשיר החדש יצא בהפתעה, השבוע שבו הוא יצא סומן כשבוע הכי מוצלח בקריירה של הבנים בארצות הברית עד היום!

שירם החדש 'Drag Me Down', הורד 349,000 פעמים בשבוע הראשון שבו הוא יצא, עקף את סך ההורדות של שירם 'Live While We're Young', שהורד 341,000 פעמים בשבוע הראשון שהוא יצא!

'Drag Me Down' הוא השיר החמישי של הבנים שהגיע למצעד הזה, Hot 100 top 10, השירים האחרים הם: What Makes You Beautiful, שהגיע למקום הרביעי בשנת 2012, Live While We're Young, שהגיע למקום השלישי בשנת 2012 ולשירים Best Song Ever, שהגיע למקום השני ולStory Of My Life, שהגיע למקום השישי, ושניהם השתלחו למצעד בשנת 2013.

בילבורד

הבנים מופיעים עם שירם החדש בGood Morning America:

 

תגובות

תגובות