החדשות הללו הן החדשות הכי מוזרות ששמעת כל היום! איש המכירות, סקוט ווודוורד, טוען שהקמפיין Action 1D של הבנים הוא חיקוי של הקמפיין נגד בריונות שהוא הוביל לאופיס דיפוט, (ציוד חזרה לבית הספר), 'Live, Love, Move', ב2013.
הסיבה העומדת מאחורי האשמותיו? זה נראה שבתמונה שהבנים הצטלמו לכבוד הקמפיין Action 1D, הם מחזיקים בשלט והתמונה היא בצבעי שחור ולבן, וזה מאוד דומה לתמונה שצולמה בידי סיימון אמט, בקמפיין 'Live, Love, Move'.
ובכן, לא היינו מודעים לכך שניתן להשתמש באותו הפילטר בעוד תמונות…
אם אינכם מודעים לקמפיין Action 1D, אז הנה הסבר קצר, המעריצים מצלמים ומעלים תמונות של העולם שהם היו רוצים לחיות בו. התמונות לאחר מכן, ימוזגו לתוך סרט ויופיעו במפגשים של האומות המאוחדות, UN.
בכל מקרה, סקוט וודוורד, עד כדי כך משוכנע שזה דומה לקמפיין נגד בריונות שהוא יצר בשבילם עד שהוא שוקל לעשות פעולה משפטית. הוא אמר: "היועץ שלי בודק כל יוזמה שיכולה לפגוע בי, והמקרה הזה אינו שונה ממקרים אחרים".