הבנים עושים בדיקת סמים?

ביומיים הקרובים הלהקה עומדת להופיע במינלה שבפילפינים ולשם כך קבוצת האנטי-סמים שקיימת במדינה דורשת מהם לעשות בדיקת סמים לפני ההופעות.

כבר שהודיעה הלהקה לפני כמה חודשים שהם עומדים להופיע בפילפינים קבוצת האנטי-סמים עשתה כל מה שביכולתה כדי לבטל את ההופעה ואפילו להוציא להם צו הרחקה מהמדינה,לאחר ויכוחים רבים הם הגיעו להסכם שלפני ההופעה הלהקה תבצע בדיקה.

צו מניעה נגד הבנים של וואן דיירקשן? אני אישית הייתי מעדיפה לקבל אותם ברדיו של 100 קילומטר ממני בכל עת,בכל היום ובכל הלילה אבל אנחנו סוטים מהנושא.

מבחינת "Pamilyang Pilipino" קבוצת האנטי-סמים של המדינה הם לא מוכנים להסכם ולכן הם הגישו עתירה לבית משפט בכדי לעצור את הלהקה עד לתחילת ההופעה מחשש שהם לא יהיו על סמים לא חוקיים.

הדובדבן צ'ינג,דובר חשף שלמרות שהוא מעריץ של הלהקה יש לו חששות רבות בשל הוידאו של זאיין ולואי ולדעתו הם עישנו משהו קצת יותר חזק מניקוטין.

הוא אומר: "אנחנו אוהבים את וואן דיירקשן ואנחנו לא נגדם,אני אוהב את הארי,זאיין,ליאם,נייל ולואי ואני מעריץ אותם מאז שהם נבחנו לאקס פקטור."

שחושבים על זה אולי 'צו מניעה' ובדיקת הסמים זהו תכסיס מאוד משוכלל כדי לקבל סלפי של 5/5? סתם אנחנו מתלוצצים.

הוא המשיך והוסיף שהוא מאוד ישמח לפגוש אותם אבל סמים זה נושא רגיש,לכן ההרחקה העצירה הזמנית שלהם תמנע מהלהקה לעשות דברים חוקיים עד לאחר ההופעה.

One

 

תגובות

תגובות