הודעת הבנים לאחר ביטול ההופעה בבלפסט!

להקת הבנים וואן דיירקשן שחררה הצהרה שלפיה כל ההופעות המתוכננות שלהם בעיר בלפסט הנמצאת בצפון אירלנד יתקיימו ובנוסף הם הודיעו שההופעה שהייתה אמורה להיות אתמול והתבטלה מתוכננת להיות ביום שישי הזה, ב23/10.

הופעתם של הבנים התבטלה מכיוון שליאם לא הרגיש טוב ולאחר שהמעריצים השתגעו מזה שהם לא ידעו מה אמור להיות בהצהרתם של הבנים, הבנים אישרו זאת שהמשך סיבוב ההופעות עומד להמשיך כהרגלו.

נייל והארי התנצלו על כך שההופעה התבטלה.

ליאם התנצל בפני המעריצים בטוויטר וגם התראיין ברדיו.

הצהרתם של הלהקה: "הערב ומחר ההופעות של הלהקה בבלפסט יתקיימו כמתוכנן. ליאם מודה לכולם על איחולי ההחלמה. עוד הפעם, אנו מתנצלים על ביטול ההופעה שתוכננה להיות אתמול בערב. ההופעה שהייתה מתוכננת להיות אתמול אך נדחתה הועברה ליום שישי הזה, ה23/10.

"כל הכרטיסים שהיו אמורים להכניס אתכם אתמול להופעה יהיו תקפים גם לגביי ההופעה ביום שישי. כל מי שאינו יכול להגיע להופעה המתוכננת ביום שישי, בבקשה תצרו קשר כדי שתוכלו לקבל החזר כספי. אנחנו מודים ל-Belfast Giants & Sheffield Steelers Ice Hockey Teams שהזיזו את משחקם ביום שישי".

פרטים

בינתיים הארי אישר שליאם מחלים כאשר שוחח עם רדיו BBC. הוא אמר: "הוא בסדר, הוא ניסה לעלות על הבמה אך ללא הצלחה, הוא היה נורא חולה. אף פעם לא ביטלנו הופעה אז אנחנו נורא מאוכזבים.

"כולם הגיעו כבר להופעה, אך זה היה כל כך מאוחר מכיוון שהוא ניסה לעלות על הבמה אך זה היה בלתי אפשרי מכיוון שהוא היה ממש חולה".

הנה ציוציו של ליאם, הוא מספר בהם על כמה הוא מצטער שהם נאלצו לבטל את הופעתם אתמול והוא הודה למעריצים על כל ההודעות ואיחולי ההחלמה שהם שלחו לו.

 

ליאם

תגובות

תגובות