המפיק של הבנים: "לבבותיהם יחברו אותם חזרה ביחד".

אם מישהו נהיה רגשני בעקבות הופעתו הראשונה של זאין על כריכה של מגזין או בגלל כתובת האינסטגרם החדשה שלו, וכל זה קרה אתמול! עכשיו נוספו עוד חדשות רק שהן על הבנים והן מדברות על ההפסקה שהם עתידים לקחת.

המפיק המוזיקלי של הלהקה, ג'וליאן בונטה דיבר על ההפסקה שהבנים עומדים לקחת שנה הבאה וכשתיגמר הם אמורים לחזור לעניינים בשנת 2016, ובראיונו כלולות המילים: "לבבות", "תקווה" ו"לחזור להיות ביחד", אז תהיו מוכנים לבכות.

הופעה

לאחר שדיבר על האלבום החדש של הבנים וחשף המון פרטים לגביו, ג'וליאן התראיין ל-Entertainment Weekly. הוא אמר בראיון: "הם עשו משהו שאף להקה לא עשתה אף פעם במהלך הקריירה- הם הקליטו חמישה אלבומים, יצאו לחמישה סיבובי הופעות ונעשו עליהם שני סרטים דוקומנטריים וכל זה בחמש שנים! זה הספק אדיר ומדהים. זה תלוי אך ורק בהם".

הוא גם דיבר על מה שהוא חושב שיקרה ללהקה: "יכול להיות שכאשר הם יצאו להפסקה של שנה הם יתגעגעו לזה אך גם יכול מאוד להיות שהם יצאו להפסקה של שנה וירצו עוד הפסקה כזו".

"אני חושב שזה בריא וחשוב שתהיה להם מערכת יחסים שלא תלויה בזה שהם יצטרכו להיעלם מעיני הציבור כל הזמן".

"זה חשוב בשבילם לעשות מה שהם רוצים, כל אחד לעצמו ושהם לא יצטרכו להחליט החלטות ביחד ולהיות תלויים אחד בשני. אני חושב שזה חשוב בשבילם לעשות את מה שלבבותיהם אומרים להם. יכול מאוד להיות שהלבבות שלהם יובילו אותם חזרה, אל הלהקה. אני מקווה מאוד שזה מה שיהיה". 

ארבעה

 

 

 

תגובות

תגובות