לואי עומד להיות אבא?!

עצרו את כל מה שאתם עושים, תתיישבו וקחו נשימה עמוקה, בגלל שהדיווח הבא שאנחנו עומדים לחשוף יגרום לכם להלם רב.

לפי הדיווחים האחרונים לואי יהפוך לאב התינוק של הסטייליסטית האמריקאית בריאנה ג'אנגווירת'.

לפי המקורות, השניים היו קרובים מאוד אחד לשני מאז הפרדה של לואי מאלינור קלדר, וכעת מצפים יחד לילד. למרות שהדבר בא כהפתעה, המקורות מדווחים כי גם לואי וגם בריאנה מתרגשים מאוד לבוא הילד.

לואי טרם הגיב על הדיווחים, אבל מגזין "פיפול", שכל הסיפור נמצא ברשותם, חשפו כמה פרטים קטנים על תגובתו של לואי: "לואי מאוד שמח ומאוד מתרגש להפוך לאבא, והוא חושב שבריאנה תהייה אמא מדהימה. זאת הייתה הפתעה משמחת, לואי ובריאנה מאוד מאוד קרובים אחד לשני והדבר הזה קירב אותם אפילו יותר. הם מאוד דואגים אחד לשני ובילו המון זמן יחד במהלך החודשים האחרונים."

Louis Tomlinson

הזוג לא במערכת יחסים באופן רשמי, אבל נתפסו יחד בתור ידידים במועדונים שונים ברחבי LA.

"שניהם מאוד שמחים ומתרגשים למרות שהם לא במערכת יחסים, הידידות שלהם מאוד חזקה, ושניהם מאוד מצפים לתינוק. אלה הימים המוקדמים של ההריון, ובריאנה ובריאות התינוק הם שני הדברים החשובים ביותר עכשיו. בריאנה היא בחורה מקסימה; היא ממש לא מתעניינת בפרסום של לואי. היא מאוד אוהבת פרטיות, ורוב הזמן שהם מבלים יחד הוא לא בציבור."

העניין הוא כבר לא שמועה, מקור מקורב לשניים אישר את הסיפור למגזין "דה סאן": "ההריון בשלב מוקדם והדבר החשוב ביותר הוא הבריאות של בריאנה. לואי מאוד שומר עליה ודואג שההריון שלה יהיה קל.  לואי מאוד מתרגש לבוא התינוק, והם מנסים לא להחצין את היחסים שלהם. שניהם מתרכזים כרגע בתינוק."

תגובות

תגובות