ליאם למגזין "Attitude": על לארי, היותו הומופוב ותיאוריות המעריצים.

אתמול דיווחנו לכם על כך שליאם הולך להופיע על שער המגזין "Attitude", והינה המגזין הגיע!

במהלך הראיון ליאם נגע בכמה דברים, כמו לארי, האשמותיו לגבי כך שהוא הומופוב ותאוריות שונות של מעריצים.

Liam Payne covers Attitude magazine

לגבי ההומופוביה, כולנו זוכרים את ההאשמות שהופנו כלפי ליאם לפני מספר שבועות וגם בשנה שעברה. ליאם אומר: "ברור שהעובדה שמעריצים האמינו לעניין אכזב אותי, כי אני יודע שאני לא הומופוב. אני יודע מה אני אז זה לא באמת משנה לי מה אנשים אחרים אומרים עליי – לא שיש לקחת ללב למה שרוברט אמר עליי."

בקשר לנישואים חד מיניים, ליאם אומר: "זה מוזר לי שמדינות רבות עדיין מסרבות לשנות את החוק." הוא מדבר גם על לארי, ואומר שהשמועות על כך שלואי והארי מנהלים רומן משגעות אותו: "כשארצות הברית שינתה את החוק לגבי נישואים חד מיניים, המון דגלים בצבעי הקשת התנופפו בהופעות שלנו. אבל אני חושב שזה היה בגלל העניין של לואי והארי, שהוא שטות אחת גדולה שמשגעת אותי. זה פשוט כשאתה יודע את הפרטים הקטנים שקורים עם אנשים, וזה פשוט מעצבן כשזה כל כך טיפשי. זה כבר הופך לסוג של כת, האנשים שרואים אותם חושבים שכל תזוזה שלהם מרמזת על כך שהם מנהלים מערכת יחסים, ואני יודע שזה לא נכון, זה גורם לי להתעצבן. אבל זה מאוד משעשע להיות בתוך הדבר הזה, כי אתה יודע כיצד הדברים מתנהלים ואז אתה שומע את כל התיאוריות המוזרות."

הוא מוסיף: "מעריצים מתייגים אותי בציורים של לואי והארי בתור זוג, ומכניסים גם אותי אל תוך הציורים שלהם. אני זוכר את הפעם ההיא בה ישבתי ליד אבא שלי, וראיתי ציור שלי שוכב על נייל, זה היה די מטריד.זה פשוט ממש מוזר לראות אנשים מציירים תמונות עם תוכן מיני מפורש."

Louis Tomlinson and Liam Payne at Believe in Magic ball

הנושא הבא שליאם מדבר עליו, הוא העובדה שלואי הולך להפוך לאב בקרוב: "הוא מאוד שמח להפוך לאבא, אבל יש אנשים שחושבים שהנושא הזה מזוייף, שהעובדה שלואי הכניס את בריאנה להריון היא לא אמיתית. אלה הדברים שעולים לי על העצבים. אבל אני חייב לשתוק, וזה בסדר. גם ככה זה לא ממש ענייני."

Louis Tomlinson and Briana Jungwirth

לסיום, ליאם מדבר על דעותיו בקשר לקהילה הגאה: "יש לי המון חברים הומואים ואין לי ממש דעה על כך, האמת היא שאני ממש מופתע שהומוסקסואליות עדיין נחשבת כלא טבעית. אני לא מסתובב ברחוב ואומר 'הו, הבחור הזה הומו.' אני לא עושה מזה עניין גדול. אני רק אומר 'הבחור הזה הוא חבר טוב שלי.' החברים שלי הם החברים שלי, ללא שום קשר להעדפתם המינית."

תגובות

תגובות